Lovely Tuesday! :)

God morgon!
Idag är det en toppendag med nya möjligheter bla bla bla.
Whatever, jag är på superbra humör och sitter bara och ler! :)

Livet är bra för härligt, vilka möjligheter man har!
Det enda som krävs är tålamod. :)

Något som förgyller min tillvaro sjukt mycket är att jag har efter en längre tids 'tystnad' återigen försonats med min allra bästa vän, min själsfrände, mitt allt - min syster! :)
Vi har för första gången i vårat liv bråkat, och man får väl se det som att från allt ont kommer något gott.

Igår var det en underbar känsla att få återuppta tränandet, det har jag saknat!
Gymmet är som mitt förhållande, hehe..
Jag hade ju även turkiska igårkväll - trodde jag!
Kom till en tomt klassrum där tre andra förvirrade 'elever' satt, och det visade sig att vi var lediga igår men hade inte fått den informationen eftersom vi inte hade vart på förra veckans lektion..
Hmm, någon gång hört talas om email?
Nästa veckan blir det inte heller någon turkiska lektion eftersom det är påsk, så min turkiska ligger med andra ord på is..
Har dock med mig böckerna i väskan så jag kan ta upp och kika lite så fort jag sitter på tåget eller liknande.

Ha en grym dag alla, snart är det vår! Tjoohoo! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback