Middag på Hilton och därefter fest. Igen!

Det var ju partaj igår igen som ni kanske misstänker..
Jag börjar helt ärligt känna mig alkoholiserad vid det här laget.
Jag avgudar, älskar och saknar Malta, livet på denna ö är lyx, men nu känner jag liiite att det ska bli skönt på sitt sätt att komma hem till Sverige och min nyttiga livsstil..
Hade jag bott här hade jag förvisso också kört på den nyttiga livsstilen, dock mer fest här än vad det blir i Stockholm..

Det började med strömavbrott på hela Malta runt 17 snåret, vilket jag inte trodde skulle hålla i sig så jag power napade i cirka 1 timme.
När Helena kom hem och meddelade mig om att senaste gången Malta hade strömavbrott på hela ön så höll det i sig i ett dygn, då vart det fart på mig!
Att sminka sig i bäckmörker går helt enkelt inte.
Jag duschade och sminkade mig i exakt timing innan mörkret smög sig på!
Det var rätt kul att promenera i högklackat till Paceville, först och främst så var det ju annorlunda att se ön i mörker och sedan var det spännande på sitt sätt för att jag inte såg marken, och var dessutom väldigt ostabil på grund av allt drickade så jag snubblade x antal gånger..
Folk måste ha trott att jag redan var full!

Jag och Anna catchade upp på en middag på Hilton, vi hade det mycket trevligt.
Prismässigt tyckte jag vi betalade för ingenting, men det förstörde inte våran middag, whatever! :)
Viktor anslöt sig senare till sällskapet vilket var kul och vi hade psykologiska utlägg och blandade teorier om mig som person, hmmm.. :)

Mötte senare på kvällskvisten upp Lasse och två av hans vänner för drinkar på Hugo's och därefter helrör på Natives.
Jag kände dock att spriten och tröttheten gjorde sitt så när vi hade druckit upp flaskan droppade jag av, bra gjort Miki!!

Idag är det inte blå himmel och strålande sol så jag kör på en frukost med Lasse i Sliema, därefter ska det hängas med Anna igen! :)
Vad tror ni sker ikväll, behöver jag ens nämna det?

Jag kommer hem på torsdag, och på lördag ska min syster firas men efter det ska jag ha en vit månad!
Senaste gången jag höll igång så här hårt måste ha vart dom fyra månaderna jag spenderade i Alanya 2006..
Jag är sjukt förundrad att jag har orkat med så här mycket fest, det trodde jag inte om mig själv! ;)




Kommentarer
Lina

Intressant, du ska alltså ha en vit månad när jag kommer på besök i Stockholm...

2010-03-23, 23:41:29 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

När kommer du?? Hehe..

2010-03-25, 19:54:20 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback