Snart semester... Igen... :)

Ungefär 64 timmar kvar tills jag befinner mig på Malta, och det ska bli sååå kul (uttalas på Maria Montazamis sätt).

Jag har börjat fråga runt lite angående väder så vi får se vad det är som ska med i väskan.
Flyt som man har så ska ju en kollega ner på söndag så jag ska lasta med honom lite kläder!
15kg's regeln på Ryanair är en ren omöjlighet, och shoppingen kommer jag behöva ligga lågt med eftersom det är veckan innan löning..
Men nu är ju det problemet löst eftersom TJ tar med sig lite åt mig! :)
Och känner jag mig själv så blir det nog en och annan påse nya kläder också..

Har kikat lite på Svenska Hollywoodfruar och den absolut bästa underhållningen är helt klart Anna Anka, hon är för skön!
Att vara hennes assistent hade nog vart jäkligt kul.. ;)





Kommentarer
Lina

Du får ha en underbar semester!

Jag gjorde föresten ett nytt blogg-huvud i går, men blev inte nöjd... Så jag gör ett nytt försök.

2010-03-15, 10:27:38 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Tack vännen!

Ingen stress som sagt, gör det i din takt och i mån av tid och lust.

2010-03-16, 02:42:59 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback