Superlyckad familjekväll!

Som tidigare nämnt så var jag förväntansfull och spänd över hur kvällen skulle te sig, och den slutade på alla bästa tänkbara sätt.
Jag kan inte ens minnas senaste gången hela familjen var samlad, och trots diverse förflutna intriger flöt allt på sjukt bra!
Alla var på topphumör, stämningen var verkligen oslagbar!
Middag, bowling, drinkar och dans ända tills stängning.
Jag sopade dock inte banan på bowlingen men kom 2:a, pappa var självklart bättre än mig..
Trots bakfylla var alla på superbra humör dagen efter och ringde runt och berättade hur lyckad kvällen hade vart och att vi måste göra om det snart igen.
Jag älskar min familj och sammanhållningen som fanns i lördags önskar jag vore vardag!
Och det kan det säkerligen bli, för alla människor är värda en andra chans. :)

Mamma, jag, brorsan Daniel, styvbror Thomas, pappa,
pappas dam Elisabeth, syrran Nathalie samt mammas karl Classe.

Mamma och Nathalie var duktigare på att skåla än bowla, haha!

Papi och jag!

Danne, jag och Classe.

Thomas, jag, styvbror David samt Classe.

Mina underbara föräldrar!

Biologiska familjen samlad. :)

Jag fick klagomål för att jag alltid 'fejk-ler' på kort..

.. Här skulle dom härma mig och visa hur jag ser ut på kort.. Eeh, tack! Haha..

Mamma är gangstah!! Westside!

Jag och min bror!

Styvbror Thomas och drottningen!

Jag och pappa äger dansgolvet! ;)

Två retards..

Mm..

Elisabeth, pappa och jag i mitten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback