Finsk karaoke..?

Okej, jag vet inte vad det är för fel på er människor som läser min blogg men jag tyckte mitt hundskämt var fucking  världsklass!
Cirka två personer har kommenterat på FB och gett mig ett godkännade på min humor..
Ni andra är keffa, för det var verkligen roligt!!
Jag skrattade till och med 10'nde gången jag tittade på det inlägget, förstår ni??

Eftersom jag uppdaterar bloggen två på natten så inser ni säkerligen att jag är både full och sen hemkommen, korrekt!
Fyllot Helena var kvar på Villan och väntade troget in en hårt arbetande människa som moi!
Två överfyllda glas vin och en 'kokain-shot' senare stod jag och Helena på scenen och sjöng karaoke..
- På finska!!

Efter cirka 1,5 minut stängde kareoke-nissen av musiken och bad oss avlägsna oss och ge plats åt folk som kunde sjunga..
Vad FAN menade han med det??
Ingen av oss snackar eller förstår finska, vi gjorde vårt bästa!!
Diskriminering satana perkele!!

Jag och Helenika!


Jens stylar..


Jag tror inte ens att JAG skulle kunna dansa mer i otakt
än den här snubben,
även om jag ansträngde mig..


Diskret mun och grejjer..


VÄRLDKLASS på finsk hårdrocks-karaoke - VOI fucking VITTO!!!


SATANA som saboterade för oss mitt i sången!!


FYI!
Tog för första gången på flera år BUSS hem istället för taxi (efter att jag har druckit) och charmade busschauffören så att han stannade 20 meter ifrån mitt hus istället för att låta mig gå från busshållsplatsen.. Hihi!

Natti hej.



Kommentarer
Lina

Alltså jag hänger inte med... Men när jag läste hund-inläggen tänkte jag att "Miki skojar nog"... Eh? Det var skoj alltså? :)

Och det är verkligen världsklass att bli tillsagd att lämna plats för någon som kan sjunga, på en kareokebar! Konstigt ingen gjorde det när jag och en kollega för ett par år sedan sjöng Främling...

Miki

Jaaa, men det roliga är ju att det är världens fulaste 'hund'! :D



Ni måste med hästlängder ha lyckats bättre på kareoken än vad vi gjorde..

2010-03-12, 15:24:40 http://mikissurroundings.blogg.se/
Monika

Hahaha, skulle gärna ha velat sett er i action med att sjunga på finska! Hade nog kissat på mig av skratt!!!



Kanske...kan förstå att han stängde av musiken! LOL

2010-03-13, 17:16:08
Miki

Haha det tror jag säkert att du hade gjort, för det var så jag inledde dom första 20 sekunderna av låten - gapskrattandes!

2010-03-14, 05:53:33 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback