www.bikramyoga.se

Som ni kanske har fått klart för så älskar jag träning!
I brist på annat så får ni här lite blandade grymma tips för hemma-träning om ni inte har tid eller möjlighet att gå till gymmet någon dag men ändå vill få fart på fläsket och musklerna.

Det bästa vore ju att dra ut på en joggingrunda innan och därefter gå hem och göra följande övningar, men finns som sagt inte tiden så gör det ju oavsett vad mer nytta än skada! :)
Finns ju miljoner med övningar man kan göra hemma, men dessa är mina favoriter.

Mage.


Mage, framförallt sidorna.


Mage.


Rumpa och lår.


Rygg.


Ska införskaffa en träningsmatta för det är verkligen ingen hit att ligga på stenhårt golv och åla sig..

Och är det någon som testat bikramyoga föresten?
Det finns två ställen i Stockholm som erbjuder det, lite häftigt med 200:- per pass tycker jag men vill verkligen prova det så!
Bättre att lägga dom pengarna på träning än vin! (Eeeerhhh..)
Mamma var också sugen så jag ska ta med mig henne.
Mysigt med mor & dotter kvalitétstid! :)



Kommentarer
Anna

Jag tränar plankan för mage och rygg! Om det är rumpa och lår man vill komma åt finns inget bättre än gående utfall och det funkar ju att göra hemma också :)

2010-03-03, 20:41:16
Anna

Haha, såg nu att det var jag som läste fel! Jag läste att du skrivit "rumpa och lår" på plankan, men jag läste ju till fel bild och tänkte att du varit uti flaskan ikväll, haha!

2010-03-03, 20:46:44
Miki

Jag älskar också utfall, men jag brukar köra den på gymmet med vikter.



Undra vem det är som har vart och sniffat på flarran? ;)

2010-03-03, 23:28:33 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback