Fräna fredag!

Idag tog jag inte med min träningsväskan till jobbet..
Dels för att jag stod uppe till midnatt igår och lagade mat (åt mig och Luke, jag är ju drömkollegan, visst??) så väskan vart tung av bara det, men framförallt för att det är afterwork-beer för hela slanten ikväll!
Jackies syrra Maria fyller år så vi har bokat bord för 15-20 pers på något ställe på Kungsgatan jag inte minns namnet på!
RAJ RAJ, jag och L var förbi gröna rummet på lunchen och laddade upp kylen med diverse alkoholhaltiga drycker som ska avnjutas mellan 17:00-19:00 innan vi beger oss mot Hötorget.
Det ska bli kul, jag ser framemot det..

I gotta feeling, that tonight is gonna be a good night... Traalallaa..


Skönt klipp, kolla in det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback