Who wants to be alone?

En bra pass på gymmet och därefter en trevlig lunch i form av kinabuffé med mina tjejer Eija, Annika och Elina.
Trevligt att starta dagen så tycker jag, det är det absolut bästa med att jobba 14:00-23:00 eftersom man kan hitta på saker och ting innan det är dags att gå till kontoret.

Imorgon har jag och Sidiqa pratat om att gå och träna tillsammans på Sats i Odenplan, det kan bli spännande för hon har gått på någon intensivtränings-grupp ett tag och kör tydligen på stenhårt..
Alltid kul att få lite nya tips när det kommer till träningsövningar!

Något som känns drygt är att jag åker ju till Malta med Ryan-piss-air och får därmed bara packa med mig 15kg samt 10kg handbagage inklusive datorväska.. Eehm..
Så med det menas att jag inte kan ta med mig några träningkläder!
Handlar ju förvisso om prioriteringar, men att vara finklädd under semestern känns viktigare än att träna..
Får gå långa promenader utefter havet med ett par feta solbrillor och en smoothie i handen istället.. ;)

Idag viger jag min dag åt dj Tiësto och hans album Kaleidoscope, öronorgasm och helt rätt för mitt humör! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback