Eller okej då..

Eller tja, varför inte ordbajsa lite..

Imorgon är det jobb 14:00-23:00 och de enda planerna jag har innan jobbet är detsamma som igår och idag, det vill säga träning!
Något som jag tycker går segt är att bli av med det extra kilot man har på magen, men hittade en bra artikel på Aftonbladet Plus som jag skrev ut och ska följa till punkt och pricka dagligen, oavsett om jag gör det på SATS eller hemma.

På torsdag och fredag är jag ledig och dom dagarna ska spenderas med mamma och Malin!
Torsdag morgon kommer mamma och hämtar mig tidigt för frukost hemma hos henne och därefter får vi se vad dagen har att erbjuda..
Sola lite solarium känns aktuellt och eventuellt om jag skulle tjata med mig henne på bikramyoga?
På kvällen ska jag möta upp Malin för att catcha upp sedan senast vi sågs i Istanbul, sen blir det sleep-over hos mig och på fredagen blir det förmodligen halva dagen med henne och därefter har jag inga planer.
Skönt, älskar lediga dagar som är öppna för förslag!

För er som inte kopplar vilken Malin jag pratar om så är det Malin från Istanbul som är i Sverige i några veckor för jobb, innan hon och Guray drar på långresa till Asien.. :)

Slutar strax, så det blir inte mycket mer från mitt håll nu!
Hoppas alla mår bra och njuter av att våren sakta men säkert är på g..



Kommentarer
mamsen

Hej min skatt,

JA, NU ÄR VÅREN PÅ VÄG!!! Satte mitt vår skrik i halsen när jag läste följande.... skrattade så jag nästan ramlade av stolen. Läs följande....



Blondin på vinterfiske.........



Efter att ha fällt ut sin bekväma stol, tog hon fram borren och började

borra ett hål.

Plötslig hördes högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Förbluffad fällde blondinen ihop stolen och flyttade sig något tiotal

meter.



På nytt hördes rösten högt ovanifrån: DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Nu blev blondinen smått bekymrad, så hon bytte riktning och traskade till

isens andra kant, fällde upp sin stol och började borra.

Återigen samma dånande stämma DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.

Hon slutade borra, tittade uppåt och frågade med darrande röst:

- Är….är dd.. det du gud?

Rösten svarade:

- Nej det här är ishallens vaktmästare!

2010-03-10, 07:37:13
Miki

Hahahahahaha!!

2010-03-10, 09:24:16 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback