37 timmar utan mat och rök.

Förlåt om jag tjatar och klagar men jag är nästan aldrig sjuk, skulle väl säga att jag snittar ett år med att vara sjuk tre gånger, så därför lider jag verkligen när jag väl blir sjuk.. Eeerrhh..
Det här året har börjat dåligt i och med att jag drabbades av en mystisk magsjuka för två veckor sedan och nu helt från ingenstans vart dunderförkyld!
Eller förkyld och förkyld, men en otroligt smärtsam hosta och jättehög feber som gör att jag inte kan resa mig ur sängen utan att få yrsel och frossa.
Och sängen känns mindre fräsh för den är mestadels dyngsur, men det känns dumt att byta latan så länge jag fortfarande har feber..

Utöver det så var det 37 timmar sen sedan jag åt mat eller rökte.
I skrivande stund är det den längsta sammanhållande perioden jag har lyckats hålla mig vid medvetande så man kanske ska gå upp och försöka få i sig något..
Eventuellt kanske man ska passa på att sluta röka också? :)



Kommentarer
Monika

Uuuu, det lät verkligen inget vidare! Hoppas du blir frisk snart! Gecmis olsun!



Kramar!

2010-05-20, 11:58:27
Younghill

Hällow! Kan du adda mig eller? Vore väl trevligt. Vi kan tala om livet, det är trevligt att prata om livet. Hör av dig. Heeeejeeeh... Hej.

2010-05-20, 12:35:32
Miki

2010-05-21, 12:36:10
Miki

Sagol canim!



Y, uppfattade inte din email, tog inte heller din kommentar så seriöst? :)

2010-05-21, 12:37:28 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback