Årets flopp!

Jag har precis fördrivit 1 timme med att kolla in senaste avsnittet på Bella & Tyra show, och jag vet inte vad jag ska säga?
Tjejerna är grymma, tycker det är kul att dom har lyckats, men så har vi veckans skämt.. nej, ursäkta menade gäst!
Jag kan verkligen inte förstå hur i skogen Kissie kan vara Sveriges största blogg?
Är vi så intelligensbefriade och uttråkade i det här landet att vi finner hennes blogg underhållande?
Den är ju så patetisk och pinsam att klockorna stannar och på snudd börjar gå baklänges..!
Hur som så gästade hon studion och jag satt verkligen och skämdes med handen för munnen hela klippet!
Det var inte ens skadegläjde eller skratt åt henne, det var bara ren och skär genans! (Vilket inte ens är ett ord).

Kolla in showen här i brist på annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback