Babbel.

Jag befinner mig på kontoret i skrivande stund, 1 vecka sedan senast.
Är inte sådär överdrivet spännande, men a man's gotta do what a man's gotta do!
Jobbar till 23 och åker därefter hem till Charlotte och kramas med henne.
Jobbar hela helgen, ledig måndag och tisdag, jobbar onsdag och torsdag sedan bär det av till LONDON! :)

Jag är blond också, och har längre hår än tidigare.
Och så har jag shoppat lite kul som jag ska visa sen.
Och så är detta min tionde dag som rökfri!
Förstå att jag ligger i skilsmässa med min kärlek efter 11 års äktenskap, det är stort.. Och svårt!

Och det är sååå värdelöst att sitta här på kontoret, känner för att ligga i Emmis säng och kramas idag.
Eventuellt befinna mig i Turkiet, det skulle också gå..
Där är Lina just nu och kollar på Formel1 i Istanbul - lyx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback