GRRRR!

Jag kan avslöja att nikotinplåster är en bluff!
Den enda verkan den har är att det kliar, så att man ska tänka på det istället för en rykande välsmakande avkopplande cigarett, men att ta bort något sug gör det så fan inte!
Finns det inte något mer passande än att allt går helt fel idag också när man redan är på gränsen att få en nervsammanbrott?
Tappar den sjukt hårda och tunga dammsugarhelvettes-slangen på foten också!
Jag kan förvisso komma på trehundratusen andra saker som också är fel idag, men ska bespara er från mitt klagande.

Undra när det här ska gå över, när man äntligen kan säga 'jag är en icke-rökare' och verkligen mena det?
Nu är man ju fortfarande i stadidet 'fake ut until you make it'..
SURT SA RÄVEN OCH TOG EN CIGG!

Borsta tänderna för artonhundrade gången idag kanske hjälper lite, ska prova, taco hej.



Kommentarer
Anna

För mig funkade det att träna, dusha, mycket hudkräm.. typ allmänt känna mig fräsh.. Då ville jag inte röka för att sabba the freshness, haha :)



Lycka till, darling!

2010-05-26, 15:22:34
Lina

Tänk på rynkorna man får. Känns kanske inte superaktuellt som 23 åring, men jag lovar ett det om sisådär sju år blir ett aktuellt ämne i vardagen...

2010-05-26, 21:42:09 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback