Hjälp, döende!

Jag ligger magsjuk.. :(

Vaknade upp imorse och mådde illa, jag fick bekräftat att något var fel tre gånger på morgonkvisten men valde ändå att försöka ta mig till jobbet för att se hur det gick.
Tre timmar senare rusade jag in på toaletten och kräktes i flera minuter..
Lyckades, tack vare Emmi och Alexis, ta mig hem välskapt men här fortsatte eländet.
Försökte kallsvettandes somna in men min kropp hade uppenbarligen bestämt sig för att inte sluta jävlas ännu, så det vart en runda där jag satt på toa samtidigt som jag kaskad-spydde ner hela handfatet och som pricket på i:et - svimmade efter det anfallet!

Ligger nu i fosterställning och försöker få i mig lite yoghurt, är sååå hungrig! :(
Något som kan tilläggas är att jag har världens bästa imunförsvar och blir nästan aldrig sjuk, så man kan ju fråga sig vad tusan det är för mördadbakterie jag har fått i mig egentligen?

Jag tycker jättesynd om mig själv, känner mig som världens ynkligaste tjej idag..
Medlidande tack.. Haha.



Kommentarer
eijvor

Älskling finns det någonting jag kan göra för dig????

2010-05-07, 03:27:25
Nert

HAHAHAAHA!!

2010-05-07, 18:38:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback