Iiiuuh it's alive!!

Första måltiden på över 24 timmar var gudomlig.
Ni vet hur det är, då man är så hungrig så vad som helst smakar gott?
Körde nyttigt (exkl oboy'en) trots att jag anser att man får unna sig vad som helst då man är sjuk..
Mår bättre idag, dock inte helt kry ännu.

Bjuder även på en ångestbild från i förrgår då det haglade stora jävla bollar - i Maj?!
Jag ser det mesta som sker i vardagen som tecken.
Som haglet till exempel, det var ett tecken på att detta land inte riktigt passar mig i alltför långa perioder.
Vartannat år utomlands och vartannat i Sverige vore drömmen för mig!
Eventuellt majoriteten utomlands.. :)

Känner mig bekväm i vardagen igen, vilket jag visste då jag kom hem, men är fortfarande fast inställd på att nu spara pengar för att sedan flytta ner till nästa vår!
Känns som en evighet men och andra sidan känner jag inte för att komma ner dit under vintern..
Eller iofs, varför inte?
Det är ändå varmare där än här under vintern, plus att det vore bra att komma ner och vänja sig vid den turkiska vardagen innan sommaren kickar igång.
VARFÖR kom jag inte på detta tidigare???
Då hade jag kanske kunnat flytta ner till denna sommar, damn it..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback