İnşallah!

Nu var det över 2 dygn sedan jag senast sög på en cancerpinne, ber till högre makter att jag ska lyckas stå emot den mentala suget imorgon på jobbet.
İnşallah inşallah inşallah..
Pappa har dessutom lovat mig en sjukt bra överaskning om jag lyckas... Hmmm! :)

Åt tre mackor och en kopp yoghurt idag på eftermiddagen, då hade jag vart utan föda i 43 timmar.
Min feber är borta, vet dock inte om det beror på att Ipren'en fortfarande sitter i, hoppas inte det..
Oavsett vad så tänker jag gå till kontoret imorgon, hatar karensdagar.
Är -som sagt- aldrig sjuk och slipper tänka på sådant, men det finns inget mer opassande än att förlora minst en tusenlapp under sommartider hej hej..

Har sovit 80% av dom två senaste dygnen och är därmed väldigt pigg psykiskt, dock inte fysiskt.
Dålig kombination.
Min bok Twilight - När hör din röst kan nog förvisso hjälpa mig med den biten.. :)

God natt, och snälla håll tummarna för att jag lyckas stå emot det psykiska röksuget imorgon!!




Kommentarer
Anna

Har ni mer än en karensdag? Jikes.. Gäller att inte bli sjuk mao!

2010-05-21, 08:09:50
Anonym

Nej är du inte klok, en karensdag har man ju.

Men för två veckor sedan var jag ju magsjuk och gick hem, så där har vi karensdag 1, förvisso med några timmars avdrag.

2010-05-21, 12:38:13

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback