Min nya karriär som fotbollsproffs.

Har haft fullt upp idag, plus att det sitter en ny kollega bredvid mig som behöver vädledning i allt.
Har absolut inga problem med att hjälpa, men bloggen blir tyvärr bortprioriterad.. (Vilket förvisso ändå inte är en arbetsuppgift..)

Älskar att vakna upp med solen i ögonen och mitt fönster ligger ungefär så att jag just gör det 05:45 då jag kliver upp.
Går inte att vakna på ett bättre sätt än tidig vardagsmorgon.. :)

Solen skiner och det ska man ta vara på så jag, Luke och Tom sticker snart ner till 7Eleven för att köpa oss en Ben&Jerry och därefter är det mys i solen en liten stund såhär på eftermiddagen.
Efter jobbet blir det hårdpass, och jag menar verkligen hårdpass.
Skriver ofta det, men nu ska det bli hårdare än hårdast för jag har inte vart på gymmet på flera dagar nu på grund av min nära-döden-upplevelse förra veckan..
Dessutom måste jag få igång flåset för imorgon ska jag spela fotbollsmatch!! (Haha.)
Fick något oskönt snilleryck förra veckan ihop med en kollega och anmälde mig till jobbets fotbollslag som har match 1 gång i veckan mot andra företag..
Det är bara karlar som kan spela fotboll som är medverkande i detta, och så jag och min kollega då (som inte kan spela fotboll)..
Wish us good luck, kan behövas.




Kommentarer
-

HAHAHAHA, I daz special olympics.

2010-05-12, 10:18:26

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback