Rosé eller hemgång?

Nu är jag helt död och känner verkligen eftermiddags/mat-koman ta kål på mig.
Det blir ju egentligen inte heller bättre av att inte ha något att göra på jobbet, trots att jag för tillfället är tacksam.
Har nogrannt kollat in Forever21, Nelly, Asos och H&M och fann en hel del roliga saker.
Kommer dock vara tvungen att bekosta håret på denna lön som kommer ligga på runt 7000sek plus att resan till Turkiet ska betalas, så shopping kan jag se i månen efter..
Har förvisso sommarkläder så det är ingen panik men vi tjejer vet hur det är då det kliar i shoppingfingrarna, vilket det alltid gör..
Får spara shoppingen till New York istället! :)

Har suttit i solen idag och myst med Eija som svängde förbi och därefter glass i solen med Markus och nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska följa med mina kollegor på after work.
Vill faktiskt inte, är totalt avtänd på alkohol men en ex-kollega är i Sverige på visit i ett dygn så man kanske får bjuda till trots allt..
Ett glas rosé på en solig uteservering kanske inte är helt fel trots allt?




Kommentarer
Elisabet

Du har grymt snyggt hår! Har du hårförlängning? isf vart gör du den? Kram!!

2010-05-18, 18:58:18 http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback