Sämst kock = sämst hemmafru!

Sådär, tillbaka efter en lunch med bland annat Maja som jobbar framtill på onsdag, och därefter flyttar tillbaka till Malta på söndag... Urrrk.
Stod igår och stekte min kycklingklubba länge och väl, och ansåg tillslut att nu borde den vara klar, för har man den på plattan för länge så blir den väl seg?
Efter en kraftig magsjuka i torsdags är jag lite nojjig med vad jag stoppar i mig, och insåg till min förfäran efter typ fem tuggor att kycklinghelvettet var!!!
Inom fyra timmar efter dålig intagen mat drabbas man av matförgiftningen, så här sitter en ung dam som inte kommer kunna slappna av förrän efter 17-tiden i eftermiddag..
Om jag skulle ha oturen att drabbas så hoppas jag på turen att det sker efter jag har kommit hem, kul att fastna på toaletten här, och eventuellt ligga svimmad på golvet i jag vet inte hur länge.... :/
(Lite mer medlidande från senast tack..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback