Snyft!

Sådär, åter i sängen där jag spenderat dom två senaste dagarna.
Tog mig på skakiga ben till bion (läs; till Eijas bil på min uppfart) för onyttighets-fross samt movie time i mjukisar.

'Remember me' som helhetsfilm var inget speciellt, den var okej men inget jag starkt skulle rekomendera.
Däremot dom sista fem minutrarna av filmen, dra mig i pungkulan!
Det var som om man hade samlat på sig två timmar av gråt som tillslut brast, och både jag och Eyjafallajökull satt och ansträngde oss till det yttersta för att inte låta för högt i våran sorgeprocess i takt med filmens slut..

Vi satt som två zombisar i bilen hem från Kista, och jag känner redan nu att mina ögon förmodligen kommer se en aning uppsvullna ut imorgon.

Ska läsa något kapitel i världens bästa bok och därefter nity, hörs hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback