Still ill (rim)..

Nej, nu börjar jag överväga att kila hem..
Sov bara ett fåtal timmar, vaknade upp helt dyngsvettig med feber och världens ondaste hals.
Tog en Ipren och en Bafucin och begav mig 20 minuter senare till jobbet, såg/ser ut som ett vrak.
Har nu suttit här sedan 07:30 med en filt, en kopp té samt min vattenflaska och försökt jobba.
Har förvisso gått bättre av vad det brukar göra då man mår mindre bra, innefattar även bakfylla.

Meeen, jag känner att jag definitvt inte vill ligga hemma i helgen och vara sjuk eftersom OB'n är skön, därför vilar jag hellre ikväll så jag förhoppningsvis mår bättre imorgon.
Dessutom är det Fräzers förlovningsfest imorgon så jag måste vara någorlunda pigg så jag orkar mig dit!

Tyvärr inte mycker mer spännande uppdatering att bjuda på, sker inte så mycket i mitt liv då jag baskiluskerna är på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback