Uppenbarelse!

Ju mer jag tänker på det, desto mer självklart blir det!
Igår då jag skrev att jag ska gå tillbaka till friösren och kräva tillbaka pengar eller att det görs om, var mest bara en förhoppning om att så skulle ske.
Men det är ju själv-fucking-klart att jag ska ha ersättning!!!
Borstade ut håret och jag ser ut som syster fluff!
Dessutom är mitt eget hår glansigt och fint medan löshåret är matt och risigt (i och med lockarna)..

Strunt samma, vi kommer nog komma fram till en lösning på frisörsalongen.
Har höga tankar om dom så jag tror absolut inte dom kommer försöka slingra sig.

Idag sov jag länge, och kilade därefter förbi Annika en sväng innan jobbet.
Gosade med min älskling Elina och umgicks med tjejerna över en kopp kaffe på A's veranda.

Är totalt dött på kontoret, så jag spenderar mer tid med näsan i min bok än med ögonen på datorskärmarna..
Hörs later people! :)
Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback