Fyllo!

Kom precis tillbaka till kontoret efter en trevlig chailatte-paus med min fina Lina som är på besök i Stockholm över ett dygn för att gå på en Michael Bindefeldt-fest.
Hennes reklambyrå var nominerade till ett pris som jag inte uppfattade namnet på, och ett stort grattis från mig för dom vann dessutom första pris som var en resa till Cannes! :)
Kreativa Lina, hon kommer gå långt hon!

Sitter och försöker beta av det mest viktiga under våran timme när plötsligt ett fyllo som sitter vid bordet bredvid börja gorma åt en SL-vakt som råkat kliva på hans hund.
"Jävla apa, kom hit så jag kan ge dig spö" vräker han ur sig till den mörkhyade killen samtidigt som han vinglande reser sig upp och går emot honom.
Jag kan inte hålla tyst så jag ryter ifrån och frågar vad fan han håller på med och ber han dra någon annanstans och störa folk, då får jag som svar "Ååh, du är så snygg"..................... Eehm?
Tog några sekunder innan vi kunde fortsätta våran diskussion, båda vart rätt paffa om man säger så..
Han fortsatte provocera vakten en stund senare, men som tur var stod polisen bredvid och ryckte omdelebart in så jag och Lina slapp agera stålkvinnor.




Kommentarer
Lina

Skrev en kommentar som hamnade på ett annat inlägg. Och nu vet i tusan vart den tog vägen. Nåja, det var något i stil med att jag trodde du först menade mig som fyllo och sen att jag instämmer med alkisen, att du är ett snyggo! :)

2010-05-12, 23:50:34 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback