Man kan inte vara bäst i allt..

Igår var det ju dessutom fotbollsmatch, finns eventuellt en anledning till varför jag inte skrivit om den ännu... ;)
Jag ska erkänna att jag var lite nervös innan och halvt som halvt ångrade mitt val att ställa upp på detta i och med att jag insåg att det var nog inte bara en kul grej för grabbarna, utan mer åt det allvarliga hållet..
Jag menar, hur många karlar tar sport som en kul grej?
Det är ju blodigt allvar för majoriteten..

Sure, jag kan medge att jag var liiite bättre än vad jag trodde, men med det vinner man ingen match.
Tänkte först inte gå in på detaljer för att hålla hedern i behåll, men who cares?
.. Bollen kommer emot mig och hur jag än bär mig åt så får jag inte ner skiten på marken för att kunna passa vidare, så utan att tänka slår till bolljäveln med handen för att få den att ligga still vid mina fötter.. VAD FAN???
Motståndarna får ju självklart frispark och med det blir det mål.
Eehm sorry guys, my bad!
Ska kanske inte satsa på att bli fotbollsproffs trots allt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback