Brain freeeeeze!

Alla känner väl till myten om att man går upp i vikt då man slutar röka?
Jag har kläckt mysteriet..
Det är enbart på grund av att man stoppar i sig så mycket mer sötsaker för att hålla suget i styr!
Jag unnar mig vad jag än är sugen på nu när jag slutar röka, det är jag helt klart värd.
Förvisso går jag ändå inte upp i vikt, men det ska bli spännande och se om jag gör det nu.
I 1 månad får jag äta vad jag vill har jag bestämt mig för, men sedan är det tillbaka till min normala kost det vill säga no sugar!
Eller väldigt lite iaf.
20 dagar kvar av fross!

Min nya addiction är 7elevens slush!
Chai-latten är utbytt under sommaren, känns inte så spännande att sitta och dricka en varm dryck som smakar jul när solen lyser ute..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback