BIO!

Ni vet vad ni ska göra med dessa eller hur?
Jo det är som så att ända fram till den sista mars kan ni växla in dom på banken!

Ni lägger dom i valfri hjälporganisations bössa, dom finner ni överallt.
Eller så googlar ni "50 öringar insamling" så finner ni massvis med olika alternativ.

Nu byter jag ut mjukisbyxor mot jeans, snart kommer Eija och plockar upp mig för lite strosande i affärer i Kista centrum och därefter bio.
Båda jobbar natt imorgon så vi ska försöka hålla oss vakna längre än vanligt ikväll..
Kan bli tufft känner jag, hade lätt kunna bädda ner mig i sängen för att somna till en film redan nu.

Dessa skänker vi bort, eller hur?!




Kommentarer
Angie In Turkey

Haha lätt att vi gör, synd att jag inte använder 50öringar bara. Eller nä fan, jag kan ju fa ihop kanske 6 kronor om jag rotar riktigt ordentligt hemma i gävle! Det kan man ju ga och köpa en pigelin för!!

2010-10-04, 13:51:13 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Nej dom gäller inte längre i Sverige knäppgök!

2010-10-05, 10:58:21 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback