Boende i Malta.

Jag tror jag tar hem titeln i världens tröttaste människa ikväll.
Kom hem senare än vanligt, och ställde klockan på 15:30 vilket gav mig cirka fyra timmars sömn.
Jag kände mig bakfull när det var dags att vakna, och jag kämpade verkligen för att spärra upp ögonen och resa mig på armbågarna.
Har fortfarande inte blivit speciellt pigg och kommer därmed hålla mig hemma ikväll.

Eftersom det snart är flytt borde jag knata upp på vinden för att stöka runt, men jag får se om det blir ikväll eller en annan dag.
Har spenderat senaste timmen på Dhalia's hemsida, och jag blir helt pirrig när jag är inne där!
Hur kul är det inte att spana runt bland alla snygga och trendiga lägenheter och mer eller mindre bara välja och vraka?
Kan knappt bärga mig tills jag kommer ner till min lilla ö och ska runt på visningar med min troga mäklare Matt! :)
Wooooho, jag är så PEPP på att bli maltes igen!




Kommentarer
Maja

Va kul, Miki! Vädret är fortfarande varmt här, perfekt för roséluncher i solen! :) Pepp!

Miki

Låter alldeles förträffligt, can't wait! 29 dagar kvar :))

2010-10-09, 11:32:13 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback