Finito!

Sådärja, tre nattpass avklarade klappat och klart.
Nu blir det sömn i några timmar, har en vana att sova på tok för länge efter sista nattpasset då man egentligen vill komma upp tidigt och utnyttja sin lediga tid.
Speciellt nu med tanke på att schemat har ändrats så vi inte har lika många lediga dagar efter första rundan nattpass, men däremot efter andra.

Det var ju någon stackare som hoppat framför tåget eller vad det var, så det var totalt stopp i pendeltågstrafiken när jag skulle åka hem.
Bet ihop, sände en tanke till personens anhöriga och gick till tunnelbanan istället.
Var och hämtade ut ett paket på posten och ligger nu äääntligen i sängen, med två ögon som verkligen går i kors vid det här laget..
Är det bara jag som reagerar men är det inte osmakligt att stå och proppa i sig choklad 9 på morgonen?
Jag såg inte mindre än tre olika personer som stod och gottade sig..
Fy, jag tyckte det såg riktigt motbjudande ut och speciellt när den ena av dom vägde cirka 30 pannor för mycket redan..
Men det är bara min åsikt!

Planerna ikväll är att möta upp Anita en sväng och därefter spendera kvalitétstid med Emmi som som vanligt var för länge sedan.
Vi är rätt sköna på att umgås med jämna mellanrum jag och Emmi, inte.

Natti, hörs later!

Jag, Emmi och Ralf på Hugo's Malta 2007.




Kommentarer
Angie In Turkey

Nej det är inte osmakligt? Det är ju bara nagon jävel som bestämt att man inte ska äta det pa morgonen. Visst borde man äta en frukost, men sedan kan man ju äta chocklad om man vill.



Sv ; Har bara ett ord, TORRIS MIKI! Skaffa humor nu.

2010-10-07, 16:38:56 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Ja, absolut kan man det om man vill men det var bara min personliga åsikt :) Jag skulle inte känna mig fräsch om jag började proppa i mig choklad på morgonen.. Men tack och lov är vi alla olika ;)

2010-10-09, 11:22:17 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback