Framförhållning för en gångs skull!

Oj, nu tog jag mig nog vatten över huvudet.
Fick ryck efter att jag svept en kaffe och kutade upp på vinden och bogserade sex stora flyttlådor två trappor ner!
Nu är det bara att börja riva upp allting och starta rensningen.
Vissa av lådorna innehåller sådant som jag la undan innan jag flyttade till Malta första gången i början på 2007..
Så som ni förstår blir det storrensning, inte i närheten av allt kommer sparas och dessutom måste jag sortera vad som ska med till Malta nu om några veckor, vad ska som stanna kvar i Sverige över vintern men med till London i vår, vad som ska slängas samt vad som ska upp på vinden igen..
Dessutom funderar jag på vad jag ska göra med alla inredningsprylar som jag samlat på mig under åren?
Ska jag ta med det till Malta och pryda mitt nya kärleksnäste med eller ska jag magasinera på vinden?

Och på tal om framförhållning så har jag redan ett möte med första visningarna inbokade med min mäklare.
Dagen efter jag anländer det vill säga den 8 november hämtar han upp mig efter 18:00 vid mitt nya kontor - pooow!




Kommentarer
Anna

WOW! Ska du köpa lägenhet därnere, habibi? Eller i London?

2010-10-08, 09:38:26 http://annaish.blogspot.com
Miki

Nej jag ska hyra, men det är samma upplägg som om man köper.. Går på visningar och sedan bestämmer man sig för en, skriver kontrakt och flyttar in.. :)

2010-10-09, 11:30:35 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback