Paintball with my colleagues!!

Idag kommer jag vara frånvarande.
Ska byta plattform så jag kan tidsinställa inlägg, men håller fortfarande på och fixar med nya bloggen och vill inte publicera den förrän jag känner mig nöjd.
Kul att det ser ut som om jag måste sitta och kopiera inlägg för inlägg från Augusti 2009 och framåt..
Trodde det skulle gå och importera men icke.
Så är det något datorkunnig därute som har koll på hur man skriver ett script på detta och vill tjäna en slant, tjinga till!

Jag hade ställt klockan på 06:20 för att vara på gymmet till 07:00 men jag tror inte jag ansåg att det var en sådan bra idé imorse för upp kom jag inte förrän tio..
Jag och systeryster ska luncha med mamma som fyllde år igår, har inte träffat henne på flera veckor så det ska bli supermysigt att få krama och pussa på henne!

Klockan 16:00 ska jag vara på kontoret för att tillsammans med alla bege oss ut i skogen någonstans för att spela en timmes paintball!!
Det ska bli sååå kul!
Tyvärr verkar det som om en konspiration emot mig har bildats och jag har en känsla av att jag är den som kommer gå därifrån med flest blåmärken och mest nerkladdad i färg..

Må bäste kvinne vinne!
Ha en underbar fredag alla..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback