Min nya bloggdesign.

Har för inte så länge sedan dragit i mig en hel pizza så nu sitter jag här framför datorn med en vattenflaska och stånkar.
Vart helt andfådd av den där pizzan känner jag, skulle behöva en power nap hehe.
Hemgång snart, det vart ingen gym så jag tänkte bege mig ut och springa när jag kommer hem istället, perfekt väder för det om inte annat..

Ikväll blir det nog lugnt, har gått och blivit tant.
Uppskattar helgerna så sjukt mycket just för att man kan ta det lungt och bara gå hemma och mysa, är ju helt underbart!
Och sedan att vakna upp fräsch utan en hemskt bakfylla. Fy!

Ska sitta hemma och pula med min nya hemsida tror jag :)
Har redan gjort klart designen.. Säg vad ni tycker, jag älskar den!
Den känns så trendig på något sätt, och jag får sagt så mycket med en så diskret header liksom..
Tycker inte om när det ser billigt eller skrikigt och färgglatt ut, vill ha det stilrent som nedan.





Kommentarer
Lina

Jag är också tant. Har tagit det lugnt hela helgen och sagt till mig själv flera gånger "oj vad skönt det är att kunna vakna upp fräsch och utvilad på helgen...".



Och inte behöver du mig när du gör en sådan strålande design själv...

2010-10-02, 22:11:27
Miki

Men det är ju verkligen sant.. Jag njöt verkligen igår!

Fest är överskattat ;)



Njae, den där designen blir bara provisorisk i väntan på din.. Tyckte du om den?

2010-10-03, 11:36:48 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback