Changes in my life.

Idag har framtiden slightly ändrats och ett beslut har tagits efter mycket fram och tillbaka tänkande.
Det är som vanligt min älskade pappa som får ner mig på jorden och gör att jag ser saker och ting ur ett klart perspektiv.
Jag kan tyvärr inte tala klarspråk riktigt ännu, men i slutet på denna arbetsvecka bör jag kunna lägga korten på bordet.
Var i stort behov av tankerensning så jag skyndade iväg till gymmet och sprang 6km på springbandet innan det var dags för jobb.
Extremt skönt och idag var det dessutom rätt folktomt på gymmet vilket jag tycker är superskönt när man går in stenhårt för löpträning.

Min tröja har precis gått från mörkgrå till ljusgrå vilket är ett dåligt tecken.
Läge att hoppa in i en dusch för att sedan gosa ner sig framför datorn med hörlurar och kaffe för några timmars arbete..
Jag tycker verkligen om att jobba natt, man befinner sig i sin egna lilla bubbla.




Kommentarer
Lina

Jag är våldsamt nyfiken!

2010-10-06, 09:56:05 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback