Miki is moving back to Malta!!

Okej mina vänner, nu ska ni få höra..

Om 31 dagar står jag på Arlanda med med två enorma resväskor samt ett enormt handbagage och en datorväska.
Förmodligen har jag även på mig tredubbla outfits, och om möjligt 2 skor per fot.
Med en enkelbiljett i handen vinkar jag av min kära mamma eller pappa som skjutsat mig till flygplatsen, för nu rullar Miki vidare igen.

Malta here I come!!



Efter att ha spenderat 1,5 fantastiska år på den pyttelilla ön i medelhavet bredvid Sicilien impulsbestämde jag mig för att flytta hem igen efter en fantastisk semester i Sverige med sommar då den är som bäst.
Jag har aldrig ångrat mig beslut för jag fick ett jobberbjudande från mitt nuvarande jobb, och jag har stormtrivts 95% av tiden, men nu efter lite mer än två år på svensk mark känner jag att det är hög tid att röra på sig igen.
Nya utmaningar, nya människor och ett 'nytt' land!

Jag ska börja jobba på ComeOn vilket jag verkligen ser framemot!
Det ska bli superspännande att få vara med från start och få vara en del av en växande rörelse.

Egentligen är det tre månaders uppsägningstid, och planen var att jag skulle stanna kvar i Sverige året ut men efter lite diskussioner så ser det ut som om jag jobbar min sista dag på mitt älskade bwin om drygt tre veckor.
Jag kommer verkligen sakna bwin enormt mycket och för att inte tala om vissa utvalda människor, men man måste röra på sig här i livet annars kommer man ingen vart!

Så för att summera, från början var det tänkt att jag skulle flytta ner till Malta i början på Januari för att jobba och bo där i cirka tre månader för att sedan permanent bosätta mig i London, men nu eftersom jag flyttar ner tidigare så blir det fem månader på min lilla ö med alla härliga människor som fortfarande befinner sig där! :)

Jag är SÅÅÅ pepp och jag har verkligen saknat den Maltesiska vardagen!
Har ju bara varit där på semester dom senaste två åren, men nu ska jag dit och bo igen.. Lovely!




Kommentarer
Jackie

Nää! så snart? Kommer sakna dina ryck och skrik. Men men jag kommer iaf ha nån att hälsa på i London ;) Kram

2010-10-06, 23:03:55
Emma

Jaaa :D:D Kommer bli grymt!! Gästrummet är ditt så länge du behöver det!!!

2010-10-06, 23:07:03
Miki

Jag kommer sakna dig med Jackie! Jag kanske kan slå på web-camen då jag får mina ryck så får du iaf en liten dos av dampfallet Miki? :))



Tack Emma, skumpan på kylning den 7 nov, utgång en söndag funkar väl på Malta? ;) KLART DET GÖR!

2010-10-06, 23:31:29 http://mikissurroundings.blogg.se/
Lina

Grymt! Grattis!

Så om jag fattat det korrekt så flyttar du till Malta om en månad och bor där i fem månader. Sen flyttar du vidare till London? Är det sammma företag du ska jobba på, på Malta som i London?

2010-10-06, 23:35:56 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Tesekkurler canim!

Ja, du har förstått det korrekt, och yes, det är samma företag.

2010-10-06, 23:45:25 http://mikissurroundings.blogg.se/
Magda

:D :D :D

2010-10-07, 07:32:03

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback