Secret love.

Sådärja, nyduschad nååågra timmar efter att jag kom från gymmet.
Skyller det på mängden arbete, plikten i första hand!! ;)

Är trött idag, känner redan nu att ögonen är grusiga och att hjärnan har svårt att fokusera.
Undra om man ska ta tidigt 'lunch' och power-napa en timme?
Brukar förvisso oftast försämra tillståndet men en tio gånger värre trötthet..
Well well, 'bara' 7 timmar kvar.. Errhm.

Jag gör ju inte heller saken bättre med att sitta och drömma mig bort i instrumental superlugn musik, men det är ju så vackert så jag kan inte lyssna på annat efter att ha kommit in i sådant mood.
Vilket jag har varit nu i tre dygn.. :)
Är så mycket tankar i hjärnan så musiken får som uppgift att lugna mig istället.

En fantastiskt fin låt som jag haft på repeat sedan i lördagskväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback