Mer tjat om Malta.

Tusan vad jobbigt det känns när man kollar in vädret på SMHI.
Nu vet jag förvisso att hösten nått Malta också, men gradantalet är fortfarande waaay higher than in Sverige!
Stackars mig.. ;)




Kan inte få nog av att titta runt på lägenheter heller.
Blir alldeles till mig och vill bara komma ner på stört och springa runt och kika!
Jag funderade först om jag ska dela boende med något, men sen slog mig något..
Jag har aldrig bott själv.

Det har alltid varit ihop med vänner vilket jag inte reflekterar så mycket över, men nu slog det mig att jag har aldrig haft mitt alldeles egna krypin.
Och såvida jag inte vinner på lotto kommer ju inte detta var möjligt heller i London, så nu är egentligen min enda chans.
Och jag är SÅ sugen på det, jag blir alldeles pirrig när jag tänker på det!
Jag är världens socialaste människa, men älskar även att vara ensam.
En av mina finaste vänner nere på Malta har indirekt föreslagit att vi ska kika ihop, och det känns extremt frestande för jag vet att vi passar som handen i handsken att bo ihop men måste fundera lite på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback