Iftar!

Tjingepling, är nu vaken efter sex timmars konstiga drömmar.
What's up med mig och mina dreams egentligen?
Nattan påstår att man drömmer mardrömmar när man har vätskebrist men så är inte fallet alla gånger förstår ni.

Anyhow, ska kasta mig in i en dusch och därefter möta upp Johanna på mat!
Känns som om man också fastar då man jobbar natt, man äter ju mat för första gången under dagen under ungefär samma tid som muslimerna.
Lyckat också att jag för andra gången under denna ramadan kommer befinna mig i Kista foodcourt vid rusningstid.

Ska bli trevligt att träffa Johanna att få drömma sig bort i lite paradis-Bali-prat i några timmar..
Det är föresten kanske det man ska satsa på framöver, som Johanna gör?
Säsongsarbeta i Norge vilket varvas med skidåkning (dröm), och därefter sticka till ett varmt land och bara hänga med lokalbefolkningen och dricka çay i några månader (läs Istanbul).
Något värt att tänka på den dagen jag inte har kvar min fasta anställning på bwin.
Nu måste jag springa, hörs ikväll när jag befinner mig på kontoret!

Jag och Johany!







Kommentarer
malin

Sägs att man rensar hjärnan när man sover, saker man sett/tänkt på under dagen rensas liksom bort. Och du är ju rätt konstig, så det är klart att dina drömmar är konstiga :)

2010-09-08, 21:38:27
Miki

Malin, där fick du allt till det din skithög ;)

2010-09-09, 01:09:32 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback