Jag och mitt eviga dubbelbokande.

Innan jag börjar så tänker jag bekräfta för er som undrar att, ja, jag har en kalender.
Tror dock alltid att jag har hästarna hemma, vilket jag alla gånger inte har.

Det slog mig att jag har som vanligt dubbelbokat den här helgen, inga konstigheter tyvärr (återigen minnet) och det blir som alltid ett tråkigt samtal man måste göra till någon och meddela om att man tyvärr måste avboka.
Nu var det min kära Yamit jag var tvungen att ringa till, vi som hade planerat att festa loss ute på ett landställe ihop med 25 andra partydjur.
Hon får röja för mig medan jag stannar kvar i storstan och andas avgaser.

Dock kommer jag inte få en tråkig helg, snarare tvärtom..
Tre Istanbul-brudes kommer osynkat samtidigt till Stockholm av diverse anledningar och vad passar inte bättre än en Lucca-reunion?
Första gången vi träffades drinkades det hej vilt i ett pulserande Istanbul by night, och denna gång lär vi ju inte vara sämre eller vad säger ni kızlar?

Eftersom man har blivit äldre och inte pallar med trycket längre så lär man ju ligga som en klubbad säl hela lördagen och på söndag vankas det bio med Johanna och jag ska äntligen få se Eclipse! (ett år efter..)

Vad har ni för helgplaner?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback