Massage & shopping.

Gick till Hälsopuls och lade mig på massage-sängen i 1 timme efter jobbet, halvsov, dregglade och njöt.
Det är inte mycket som går upp emot tända doftljus, lugn harmonisk musik, en massör med mjuka varma händer som viskar istället för att skrika..
1 timme känns som 10 minuter när massören tar hand om mig, och jag har varken röst eller ögon när jag är klar.
Bokade en ny tid till nästnästa vecka också, mmmm! :)

Vaknade till liv på tunnelbanan till Kista där det vankades shopping!
Mötte upp Johanna på plats och även Nattan och Anita som stämde upp med oss någon timme senare.
Vart lite smycken, ett par stövlar och en pälskrage. Och två tunikor som köptes igår.
Bör egentligen inte shoppa med tanke på flytten, borde avsluta mitt jäkla lån men det är lättare sagt än gjort när alla fina saker stirrar på en i affärerna och bara skriker 'KÖP MIG!!'

Jag funderade på en sak idag..
Är det verkligen sååå fjantigt med dagens outfit trots allt?
Jag är lite sugen..

Ska sova på saken! Natti.



Kommentarer
Angie In Turkey

vad viskade massören till dig?... det var en manlig massör, eller hur? Jag förstar att du har bokat en till tid.

2010-09-29, 14:38:05 http://angielovely.blogg.se/
Lina

Jag tycker att Dagens Outfit är vad man gör den till!

Visar man bara meningslösa intetsägande kläder från kedjorna så är det inte så inspirerande. Men visar man kul och snygga outfits är det ju kul! Jag har själv funderat på att i min "new inmproved blogg" visa lite mer av mig själv. Så kör på tycker jag!

2010-09-29, 22:00:44 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Angelica du är sjuk haha. En kvinna var det.. Med 2 ben.



Lina, kan du inte bara öppna upp en blogg nu i helgen igen? Jag saknar den..

2010-09-30, 10:28:56 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback