Mysfaktor 100.

Idag har jag verkligen bara njutit av lördagen och av att vara ledig.
Sov i nästan 10 timmar och gick därefter upp för att tömma medicinförrådet på huvudvärkstabletter, payback time of course.
Åt frukost, marinerade lite kött, diskade, tvättade, städade, plockade äpplen i trädgården, hade mini-spa och privat tandläkaremottagning för mig själv..
Ursäktar tjatet, men lugn Buddha bar musik och tända ljus är tamejfan oslagbart!

Går runt här hemma med en skön inre frid och njuter av kvalitetstiden med min familj.
Nu är det gourmentmiddag och braskaminen ska tändas..

Bilder och uppdatering om gårdagen kommer så fort jag funnit ork att ladda över bilderna, stay tuned!

Idag tycker jag vi alla tänder ett ljus för offren och deras
anhöriga som drabbades av tragedin den 11 September.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback