Pillrigt.

Något som jag verkligen tycker är kul är att sortera och pyssla! :)
Jag blir lite små-tjackad när jag väl sätter igång och fastnar verkligen och går djupare och djupare in i det, tyvärr tröttnar jag ofta när det är halvgjort och man har sedan någon jobbigt som ligger och tynger på axlarna.
Som nu till exempel med bilderna, inte nog med att föra över alla bilder från alla 45523 olika mappar, så måste jag även döpa om dom, sortera dom i rätt mappar, förminska dom, leta efter kopior och isåfall radera, datera mappar etc etc.

Samma sak gäller då det kommer till storstädning.
Kan börja gräva ur hela byrolådor och rensa och ha mig, men tröttnar som sagt halvvägs och det ser ut som ett andra världskrig istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback