RIP..

Klockan är i skrivande stund tio och jag har redan legat i sängen i säkert en halvtimme, kämpandes för att inte somna redan.
Jag har haft två underbart hektiska dagar på jobbet och nu är jag äntligen ledig!
Tre dagars helg hade jag att se framemot men det dök upp en förfrågan om övertid så jag gick med på det och paff så jobbar jag på lördag med start klockan 8.
Skön timing att Eija ska ha sin efterlängtade inflyttningsfest på fredag, jag lär ju må bra när det är dags att vakna på lördagsmorgonen..

Imorgon kommer jag spendera cirka sex timmar hos frisören enligt mina kalkulationer och därefter 1,5 timme hos min nagelteknolog.
Och jag har sådan separationsångest så ni anar inte!
Så fort jag har gått förbi en spegel idag så har jag sneglat på mitt lång svall och bitit ihop.
Jag älskar verkligen långt tjock hår, whyyyy God, varför vart inte jag berikad med det? Whyyyy??
Kommer bli helt flint imorgon.. :(
Efter 1 år med extensions..
Tack och lov kommer iaf naglarna vara i topptrim.

Ser ni vad lycklig jag ser ut med hår?
Sådan sinnesro och så tillfreds med livet..



Och beskåda sedan detta rädda och utsatta barn utan hår!
Ser hon lycklig ut i dina ögon? Gör hon det??



Kommentarer
johanna

hjärtat, du måste ju kunna sätta in dem igen?

2010-09-30, 22:36:34
Angie In Turkey

jag lider med dig

2010-10-01, 15:03:00 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Taaaack!

2010-10-02, 10:40:26 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback