Parteeey!

Jag är värdelös, men har hållt på och filat på en inlägg hela dagen som vart ett typiskt Christer-email, det vill säga waaaay too långt ;)
Hur som så har inlägget bara växt och växt och känslan har tagit över förnuftet och när jag slutligen kommit till den sista punkten och läst igenom texten så inser jag att jag absolut inte kan publicera det.
Jag är inte ute efter att trampa någon på tårna, men jag har hamnat i en situation där jag inte vet om jag ska ta ett snack med min vän som är ute och cyklar eller om jag ska ta ett kliv tillbaka, hålla mig passiv och bara vara åskådare..?

Tuff en, under tiden fokuserar jag på att min helg precis har börjat och att rosé't säkerligen kommer vara supersmarrigt ikväll plus att sällskapet kommer vara supertrevligt! :)

Have a nice one guys!





Kommentarer
Christer E

Ehh.. vänta här nu? Jag heter ju Christer!? :P

2010-09-18, 17:54:14 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Ja attans, det tänkte jag inte på! ;)

2010-09-18, 19:45:39 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback