Smällkaramell!

Sotar för gårdagen, har en huvudvärk som inte är utav denna värld.
Är min syster evig tacksam som för första gången någonsin fick bakryck, möttes av en nygräddad kladdkaka och en äppelpaj på väg in i ugnen..
Mmm, perfekt frukost-lunch-middag en dag som denna.

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man orkade festa fler än två dagar i rad som var världens naturligaste sak då jag bodde på Malta.
Och nu vid närmare eftertanke även på alla semestrar..
Vad är egentligen skillnaden, varför blir man sjuhundra gånger mer bakfull när det är engångsförteelses-fest?
Jag är ett lik dagen efter det har vankats galej och idag var inget undantag, låg i sängen och kämpade med mina dagen-efter-symptom till halv sex..

Hade en galen kväll med tre B52 för mycket, jag vet att jag blir sinnessjukt bakfull plus att jag alltid tappar minnet totalt men ändå tycker man att det är världens fenomenalaste idé att dra i sig shottarna i stundens hetta!
Vi var ett riktigt stort gäng som först härjade på Oj oj oj och därefter körde vi sista racet på Spy bar.
Det vart mycket skratt och "dra täcket över huvudet-tillfällen" idag när vi pratade igenom gårdagen, skönt att alla är så sjukt avslappnade och sköna så ingen behöver gå omkring med bakfylle-ångest.. :)

Blir lungt ikväll, ska frossa i bakverk och titta på film, eventuellt ta en fika med Eija.
Imorgon ska det röstas, tränas och tittas på bio! :)

Emma och Seb!


Petter, Örpen och drottningen.



Jag och världens sötaste Emma! :)



* * *

Slut på anständiga bilder, resterande kort har jag sådana här ögon på:

INTE
OKEJ.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback