Ny kula.

Igår hade jag föresten besöksrekord med 121 unika besökare, det är ju superkul verkligen! :)
Undrar hur många som skulle överge mig om jag tog bort FB-application bloglovin, hehe.

Jag är supersugen på en morot nu!
Har ju godisförbud som ett och annat barn denna vecka och det har hittills gått superbra, rökfri sedan 11 dagar tillbaka och är helt enkelt bara allmänt duktig och hälsosam.
Det är en hel del att göra på jobbet idag vilket jag älskar!
Jag föredrar att vara stressad, då arbetar jag som bäst och är mest fokuserad.
Det är ju så lätt att tappa fokus när man vet att man är på väg någonstans, men det ska jag motverka hårt..

Är så förväntansfull på framtiden, inom 4 månader befinner jag mig bosatt i något annat land och än så länge har jag ingen aning om vart!
Jag har mina förhoppningar, men man får inte alla gånger som man vill, tack och lov vet jag dock att vart jag än hamnar av dom olika alternativ som för närvarande finns så kommer jag vara mer än nöjd.

(Ointressant vetande: en kollega som jag messade den där dikten till igår är jättestel och avvaktande mot mig idag. Haha, jävla torris och inte förstå sann poesi! Jag låtsas självklart som ingenting och som att jag menade den kärleksförklaringen.)



Kommentarer
Lina

11 dagar! Grymt. Jag är stolt över dig. :) Fortsätt så vetja.

2010-09-21, 21:10:34
Angie In Turkey

Nej, vad gör du nu? Inget dumt va? Vada du vet inte vilket land? Räkna till tio nu!!

2010-09-23, 01:54:57 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Tack Lina! ;)

Angie, it's decided now!!

2010-09-23, 13:51:07 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback