n00b.

Ni har varit ovanligt aktiva i kommentarsfältet lately och det gör mig så jäkla glad!
Det är superkul att logga in på bloggen och upptäcka några rader från er :) Tack!

Ska pallra mig iväg på lunch med Jackie strax, vi ser alltid till att synka varandra och idag struntade vi i hemmalagad mat.
Jag föredrar dock det men idag så som igår behöver jag något mindre nyttigt..

Hur som så vet jag inte om jag fortfarande ångrar mitt val av dress lika mycket, kaRln med stort R här på kontoret som jag berättat om har passerat förbi inte mindre än fem gånger!
Han brukar aldrig gå förbi här och än mindre titta åt mitt håll men idag fick vi ögonkontakt i en mikrodels-sekund!
Gissa vem som satt här med en skenande puls, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback