- out of service -

Räknade precis ut att jag har totalt sovit 16 timmar dom senaste 5 nätterna.. You do the math.
Jag är helt slut och förvirrad, och det är en heltidssysselsättning att bara hålla ögonen öppna på kontoret.
Glasögon idag är ett måste och jag ser så efterbliven ut med dom, usch..

Imorse försov jag mig självklart så jag hann inte prova outfits osv som man brukar göra för att hitta något som känns rätt till väder, humör och tillställning.
Detta resulterade i en tunika som jag sedan när jag kommit till tågstationen såg var på tok för kort för att det ska kännas bekvämt på ett kontor med 85% karlar.
Den är absolut inte slampig så vi har det avklarat och jag skulle känt mig cool vart som helst i den, utom just på kontoret..
Dessutom drog jag i all hast på mig en jacka med 3/4 armar och det är även tunikan så jag kommer skutta omkring som en isbit sen.
Och för att låta ännu mer negativ så betyder TGIF ingenting för mig idag eftersom jag tog på mig övertid imorgon med start från 08:00.

MEN inte ska vi vara sådana en fredag som denna där man dessutom är en rik dam tills man loggat in på internetbanken och betalat sina utgifter.
Life is great och jag är så peppad på min framtid så min brist på sömn, bakfylla och klädval inte kan ta ner mig på marken ändå!




Kommentarer
MeLike

Du hur ju sjukt het oavsett väderlek!

2010-09-24, 10:37:35
Miki

Haha :D Tack!

2010-09-24, 11:00:27 http://mikissurroundings.blogg.se/
Monika

kanonbild!

2010-09-25, 09:06:52
Miki

Tack snälla du!

2010-09-27, 11:45:10 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback