Istanbul memories.

Ikväll innan jobbet ska jag försöka hinna inhandla mig en extern hårddisk eller ett stort USB-minne.
Har så ofantligt mycket bilder som ligger och tar upp sjukt mycket plats som jag vill spara över på en separat aparat (rim) höhö.
Ibland känner jag även för att rensa ur alla fotoalbum på fejjan också för att vara med privat, men det brukar ofta sluta med att när jag kommit halvvägs så ångrar jag mig och måste spendera minst lika mycket tid med att ladda upp nya album.

Jag tycker det är roligt med bilder och jag älskar att kolla in andras fotoalbum som tilltalar mig.

Och jag borde personligen gå och skaffa mig ett liv då jag blir uttråkad, istället för att för 3948'e gången sitta och läsa igenom gamla blogginlägg från Istanbul-perioden och drömma mig tillbaka.
Hänt för ofta nu dom senaste månaderna, och snart kan jag alla inlägg utantill..

Nu är klockan 08:26, har ätit frukost och fått mitt dagliga stryk från Sakis - dags att runda av och gå hem till sängen med andra ord.
So long lovers, have a good day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback