This goes out for you Christer!

Alright min kära läsare, nu fick jag något att bita i!
I det här inlägget tackade jag ju för era kommentarer och avslöjade att jag inte ofta svarar på dom..
Det här mothugget fick jag då av kära Christer..;

Det där med att svara på kommentarerna är faktiskt lite roligt. Först av allt, personerna (jag) som skrivit kommentarerna kikar in på gamla inlägg just för att se OM du svarat.
Och för det andra, "nya" läsare av inlägget får dessutom en komplett tråd om det finns svar och motkommentarer av författarinnan. Om det finns kommentarer av läsare som inte är besvarade så blir det ju lite oavslutat på nåt vänster. :)
Lite dumt dock att den som skriver kommentaren OXÅ borde få ett mail då det är en motkommentar lämnad på en tråd man kommenterat. Lite som på Facebook där alla "inblandade" får notifieringar om det hänt saker på nåt man skrivit.

Så jag får helt enkelt lyda hans råd och ta tag i detta.
Jag gick igenom den senaste tidens kommentarer som det faktiskt går att svara på förutom "tack" eller liknande.
Från och med nu ska jag börja svara på ALLT, oavsett om ni bara skriver att jag är bäst som ni brukar.. ;)
Så i fortsättningen kan ni kika tillbaka på inlägg där ni skrivit något så ska ni minsann se att jag har svarat!


icon

En liten del av min åsikt gällande islam

Jag vet Lina, och jag drar inte heller alla över en och samma kant. Majoriteten av dom muslimerna jag har träffat är fantastiska människor.
Men och andra sidan får man inte heller glömma att det förekommer enbart i den muslimska kulturen..
Att kvinnan är i underläge existerar överallt tyvärr, även i bibeln finns det också texter som är snarlika det som står i koranen.
Så onödigt för alla vet ju innerst inne att det är kvinnan som har det sista ordet ;)

Tack Hanna för din feedback, jag tycker också det här ämnet är intressant och önskar att man kunde vara lite mer frispråkig och öppen för diskussion angående det.


icon

Patience..

Japp det stämmer Elisabet, många åker till Malta för att ta dykarcertifikat etc, jag har alltid vart lite för feg för just det men snorkla har jag gjort! :)

Lina, du ska passa dig!! Hahaha ;)

 

icon

Plötsligt händer det..

Elisabet, jag lovar att jag ska göra allt i min makt ;)
Lina, vi preliminär-planerar våran Istanbul resa på fredag!

Christer - Nu satte du mig i arbete minsann...

 





Kommentarer
Christer E

Hahaha, du är ju för härlig! :)



(detta behöver du inte svara på, räknas som ett potentiellt tack-svar. :P)

2010-08-16, 10:18:55 http://christerekman.blogspot.com
Miki

Johorru, jag svarar på ALLT som sagt ;)



- Tack då! ;)

2010-08-16, 13:31:11 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback